Субота, 23.09.2017, 01:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Шилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
Наше опитування
Яке ваше ставлення до дистанційного навчання?
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Життя школи

Головна » Статті » Мої статті

Проведення мовного табору у 2017 році

30 травня 2017 р. у нашій школі розпочав роботу мовний табір „The Sun“. 24 учні 1, 2 і 4 класів поглибили свої знання з англійської мови. Перший день роботи називався «The Hello Day». Малюки співали пісеньки «Hello! Hello!», «The Greetings Song», виконували пісеньку-руханку «Knock! Knock! Hello!». Потім кожен виготовив привіт від себе у вигляді долоньки з підписом. Разом ми створили постер «Hello!».

Наступного дня ми говорили про настрій. Вивчили пісеньку «Hello! How are you?», переглянули навчальний мультфільм «How are you today?». Потім діти обрали кольори, які відповідають певному настрою і виготовили «смайлики», що передавали сьогоднішні емоції. «How are you?» - запитували вони один одного, розповідали, як почуваються і закріплювали свої «смайлики» на постері. Настій колективу виявився барвистим, але в цілому дуже позитивним.

Закріплення знань про модальні дієслова в ігровій формі було метою наступного заняття «I can/ I can not». Спершу діти переглянули навчальний мультфільм «Сancan not», разом із героями мультиків виконували пісеньки «What can you do?», «Yes, I canAnimal Song for Children», танцювали під пісню «I Can Run». Потім підібрали підписи до закріплених на постері картинок.

  

Хто ж не любить смачно поїсти? Після свіжого сніданку у шкільній їдальні тема «Food» була дуже доречною. Розмовляли про улюблені страви і вияснили, що смаки у багатьох різні, але ж про смаки не сперечаються. На підтвердження цього ми переглянули навчальні мультфільми «What Do You Like?» та «Do You Like?», виконали руханку «Like. Don’t Like», розучили пісеньку «Do You Like Broccoli Ice Cream?». Потім діти зобразили свої улюблені страви чи продукти і розповіли про них. Насамкінець розмістили свої малюнки та аплікації на постері – і вийшла виставка натюрмортів з фруктами і овочами, реклама солодощів. Переважало, звісно, морозиво, і мрії малюків здійснилися: того дня цей літній десерт входив до меню шкільного обіду.

  

Наступне заняття було присвячене домашнім улюбленцям. Дуже приємно мати маленького друга, який любить тебе просто за те, що ти є, і дуже важливо навчитися цінувати цю дружбу та дбати про нього – такий висновок зробили діти після перегляду мультфільму англійською мовою із субтитрами «Троє з Простоквашино». Потім за допомогою постера ми повторили назви тваринок, яких люди утримують вдома. Після цього учні намалювали своїх домашніх улюбленців і створили картинну галерею «I like pets». Домінували котики і песики, проте зустрічалися папуги, зачаровував акваріум з рибками і здивувала тваринка мрії – поні.

  

«I Like The Nature» – так називалася екскурсія в природу, під час якої діти повторили назви природних об’єктів, вивчили назви окремих рослин, поговорили про погоду та заготовили матеріал для створення мультимедійної презентації.

  

  

  

Навколишній світ зачаровує барвами. Під час заняття по темі «Colors» учасники мовного табору не лише повторили назви основних кольорів, а й вивчили деякі відтінки. У цьому допомогли навчальні мультфільми про кольори, пісенька-руханка «Colors Song For Kids» та пісенька «What Color Is The Sky?», яку діти не лише навчилися співати, а й переробили для озвучення власної мультимедійної презентації.

  

Робота табору завершилася підведенням підсумків.

 

Вчитель іноземної мови М.І.Заставська

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: School (15.06.2017)
Переглядів: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz