Четвер, 25.04.2024, 08:55

Шилівський ЗЗСО І-ІІІ ст ім. Григорія і Григора Тютюнників

Категорії розділу
Наше опитування
Яке ваше ставлення до дистанційного навчання?
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Життя школи

Головна » Статті » Мої статті

25 жовтня 2012 року учні 6-11 класів Шилівської загальноосвітньої школи здійснили поїздку до столиці України – м. Києва.

25 жовтня 2012 року учні 6-11 класів  Шилівської загальноосвітньої школи здійснили поїздку до столиці України – м. Києва. Вирушили у дорогу о 4:00 год.

Всю дорогу екскурсовод розповідала нам про Київ, визначні його пам’ятки. У Києві спочатку зупинилися біля пам’ятника Кию, Щеку і Хориву та їхній сестрі Либідь, помилувалися красою Дніпра – найбільшої річки України. Подорож тільки починається і ми вирушаємо до Києво-Печерської лаври – окраси м. Києва.

Зайшовши у двір, першою на очі нам потрапила  Дзвіниця Успенського собору ХІІІ ст.. Ми бачимо навколо себе велику кількість церков, храмів, про які не раз чули з уст інших, а тепер ще й побачимо. Більшість споруд побудовано у стилі бароко.

О 10:40 год. на нас уже чекали у музеї коштовностей. Як цікаво і захоплююче нам розповідала екскурсовод музею. Багато речей  зберігаються лише у цьому музеї і тому, щоб подивитися на них, сюди приїжджають люди з усіх куточків світу. Відвідавши музей, отримавши масу вражень, рухаємося далі, у підземелля. Там  кожен із нас поставив по свічечці та залишив усе зло і вийшов із чистою душею та серцем.

Відвідали  Національний музей Великої Вітчизняної війни. Там кожен із нас мав змогу не лише подивитися, доторкнутися і сфотографуватися, а й зайти у середину величезного вертольоту. Наступна зупинка – музей води.  Ззовні , музей невеликий, але усередині – це надзвичайно велика та масивна споруда. Там, будучи головними героями подорожі  - «краплинками», ми побачили  склад ґрунту , звідки до нас потрапляє вода та для чого вона нам потрібна. Кожен із нас, побував у мильній бульбашці. Біля  виходу  ми не могли не підійти до великого із дуже красивими рибками акваріума.  Наступна зупинка –  Київський майдан Незалежності. Там ми гуляли і милувалися  красою могутнього Києва. Багато фотографувалися, купляли на згадку сувеніри. Наша група вирушає із Києва, хоч як би і не було сумно. Потім ми зупинялися у Борисполі, де кожен мав змогу придбати солодощі. А потім – до Шилівки, де на нас чекають. І так закінчилася наша довгождана екскурсія до столиці.

Так непомітно сплинув час,

Прийшла хвилина розтавання,

Та Київ знову хай чекає нас,

Приїхати туди ми маємо  велике  бажання.

Категорія: Мої статті | Додав: School (28.10.2012)